loading...
ورزش3
مهدی بازدید : 28 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)
محمد حسين جعفري در مورد نتايج خوب اخير تيم تراکتورسازي گفت: خدا را شکر شرايط خوبي داريم و بازيکنانمان در دو مسابقه گذشته عملکرد مؤثري ارائه کردند، همانطور که قبلاً گفته بودم فاصله تيم‌ها در جدول بسيار نزديک به يکديگر است و با کسب دو پيروزي مي‌توانستيم به جايگاهمان بهبود ببخشيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: در اين شرايط نبايد مغرور شويم چرا که راه طولاني در پيش داريم تا پايان فصل در ديدارهاي سختي بايد به ميدان برويم و همچنان بايد با تمرکز ويژه شرايط خودمان را حفظ کنيم. خوشبختانه تراکتورسازي بازيکنان بسيار خوب و با غيرتي دارد. من از بازيکنان تيمم کاملاً رضايت دارم.

مديرعامل تراکتورسازي در مورد عملکرد بازيکنان تازه‌وارد تيمش گفت: از عملکردي که در فصل نقل و انتقالات داشتيم کاملاً راضي هستيم. هيچ تيمي نمي‌تواند در نيم‌فصل بازيکنان تاپي را جذب کند و بايد به دنبال استفاده از موقعيت‌هاي خوب باشد. ما کاظميان را که در تيمي مثل پرسپوليس فعاليت مي‌کرد و سابقه ملي داشت در شرايطي که از تيمش جدا شده و داراي انگيزه‌اي فراوان بود جذب کرديم. او در 3 بازي گذشته کاملاً رضايت ما را جلب کرده و در ديدار مقابل مس توانست گل‌زني کند. او حتي در بازي‌هاي قبل يک بار توپ را به تير دروازه زده بود و نشان داد از چه انگيزه بالايي برخوردار است. انشالله بازيکنان خارجي نيز در ادامه با سايرين هماهنگ مي‌شوند و مي‌توانند عملکرد خوبي داشته باشند.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود قرار است شرکت SAW که يک شرکت چيني است به عنوان اسپانسر تراکتورسازي فعاليت کند گفت: شرکت تراکتورسازي با اين شرکت در توليد تريلي و ماشين‌هاي کِشنده سنگين همکاري مي‌کند. در حال مذاکره هستيم تا در صورت وقوع توافق با اين شرکت قرارداد ببنديم تا هم در مسابقات ليگ برتر و هم در ليگ قهرمانان آسيا به عنوان اسپانسر فعاليت کند. البته با شرکت‌هاي ديگر نيز مذاکره مي‌کنيم تا در صورت عدم توافق بتوانيم اسپانسري براي خودمان پيدا کنيم.

مديرعامل تيم فوتبال تراکتورسازي در مورد ادغام مؤسسه خيريه جوانان با تعاوني مالي کوثر اظهار داشت: بر اساس ابلاغ بانک مرکزي مؤسسه خيريه جوانان با مؤسسه مالي کوثر ادغام شد. مؤسسه خيريه جوانان علاوه بر اينکه 30 درصد سهام باشگاه را در اختيار داشت، به عنوان اسپانسر پيراهن کمک‌هاي بسياري به تيم تراکتورسازي کرد. روز گذشته با دکتر رضايي مديرعامل مؤسسه مالي کوثر صحبت مي‌کردم و او ما را کاملاً اميدوار کردند. آنها تعهدات مؤسسه خيريه جوانان را پذيرفتند و حتي پس از پيروزي مقابل مس کرمان بخشي از پاداش تيم را بر عهده گرفتند.

جعفري در مورد اينکه آيا پس از استعفايي که از مديرعاملي تراکتورسازي داد شرايط بهتر شده است عنوان کرد: صادقانه اعلام مي‌کنم استعفايم را از روي صداقت دادم و اعلام کردم اگر فرد ديگري وجود دارد که مي‌تواند از من بيشتر کمک کند به تيم بيايد اما از دو ناحيه با مخالفت جدي روبرو شدم، هيئت‌مديره با اين مسئله به شدت مخالفت کردند و مردم نيز درخواست‌هاي زيادي به بازگشت من داشتند، شما ديديد که پس از جلسه هيئت‌مديره من را کشان کشان به تمرين تيم بردند و همانجا بار ديگر براي موفقيت تراکتورسازي به هواداران لبيک‌ گفتم.

وي افزود: تراکتورسازي هواداران بي‌نظيري دارد آنها در سرما و گرما تيم خود را تنها نمي‌گذارند به همين خاطر من هم وظيفه خودم ديدم از آنها تمکين کنم و محکم پاي کار بايستم. البته کمي نگران پشتيباني مالي هستم. به بخشي از تعهدات خود در نيم‌فصل نتوانستيم عمل کنيم و اميدوارم اين مشکلات هرچه زودتر رفع شود. به مسئولان استان اعلام کردم که به تنهايي نمي‌توانم تراکتورسازي را به موفقيت برسانم و در اين راه به کمک تمامي عزيزان نياز دارم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 7,828