loading...
ورزش3
مهدی بازدید : 29 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)
به نقل از پايگاه خبري کالچونيوز ريکلمه ستاره اسبق تيم فوتبال بارسلونا که در حال حاضر در يکي از تيم هاي آرژانتين فعاليت مي کند گفت: من از طرف رؤساي باشگاه بوکاجونيورز پيشنهاداتي براي حضور دوباره در اين تيم و از سر گيري فعاليتم دريافت کردم ولي دوباره به همه آنها پاسخ منفي دادم من از همه آنها ممنون هستم اما تأکيد مي کنم که در حال حاضر قصد جدايي از تيم محبوب خود و بازگشت به بوکاجونيورز را ندارم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 7,826