loading...
ورزش3
مهدی بازدید : 70 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)
يک روز بيشتر به انتخاب بهترين بازيکن فوتبال جهان نمانده است. کريستيانو رونالدو که به همراه ليونل مسي و آندرس اينيستا سه نامزد نهايي کسب توپ طلاي فوتبال جهان است، از علاقه شديد خود براي به دست آوردن اين عنوان ارزشمند خبر داد.

ستاره پرتغالي رئال‌مادريد در گفت‌وگو با روزنامه "ديونسا" اسپانيا در حالي که پيکان انتقاد و تمسخر را به سوي ليونل مسي نشانه گرفته بود، عنوان کرد: بر خلاف بعضي‌ها که تواضع دروغيني دارند، علاقه زيادي به کسب توپ طلا دارم. من به صراحت صحبت مي‌کنم و مانند ديگران نيستم. علاقه زيادي براي کسب توپ طلا دارم و دليلي ندارد که آن را پنهان کنم.

رونالدو هر چند که مستقيما نام مسي را نياورد اما به نوشته اين روزنامه اسپانيايي مخاطب اصلي او ستاره آرژانتيني بارسلونا است.

مسي سه بار به عنوان بهترين بازيکن فوتبال جهان انتخاب شده است. او بارها اعلام کرده که به جايزه‌هاي شخصي اهميتي نمي‌دهد.

رونالدو ابراز اميدواري کرد که سال 2013 را با موفقيت با رئال مادريد به پايان برساند: "اميدوارم در سال جديد بهترين بازي‌هاي خود را به نمايش بگذارم. اميدوارم بتوانم با بازي‌هاي زيباي خود توجه همه را جلب کنم."

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 7,812